Komputer, Internet dan Hiburan

Friday, May 19, 2006

Motorola E398 Review Oleh kulimBoy

Zaman sekarang nie, sapa yang tak kenai benda kecik yang namanya handphone. Betui dak kawan-kawan? Yang baru dok merangkak pun dah pandai main handphone walaupun dia tak tau apa lagi. Sudah! Aku nak cerita pasai handset motorola E398 aku. Handset nie kira canggih jugakla berbanding dengan handset motorola bata yang aku pakai dulu. Model pun aku tak ingat dah.

Spesifikasi handset nie tak la canggih sangat berbanding sekarang nie. Dulu time aku mula-mula beli dulu best la. Handset nie ada 65 ribu warna, MMS, Mp3 player, boleh play 3gp dgn mp4 player, ada camera VGA(640x480), Games java, Speaker stereo yang sempoi jugak bunyinya, email dengan Blue gigi(Bluetooth). Banyak lagi handset nie boleh buat. Nak tau lebih lanjut, hampa click dekat sini.